Zamówienia (pn-pt.: 9:00 - 16:00):
513 858 430, 507 796 740
Email: [email protected]
Email: [email protected]
309,00 zł
284,28 zł
-8%
284,28 zł za szt
Nowy
Wysyłka w 24h.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Obniżyliśmy już cenę tego produktu na ile mogliśmy.
Twój dodatkowy rabat kumulacyjny nie wpływa na wysokość tej promocji, jednak zakup tego produktu wlicza się do sumy zamówień w systemie rabatowym.
Waga (g) | 260, 250 |
Przełożenie | 5.3:1 |
Ilość łożysk | 4 |
Rozmiar | 3000 |
Modele 23‘ Ninja Match & Feeder z konstrukcją Airdrive to jedwabiście płynne działanie i doskonałe przenoszenie mocy. Rotor w konstrukcji Airdrive posiada zmniejszony ciężar przedniej części kołowrotka, co prowadzi do lepszego wyważenia i wyższej czułości. Mocna przekładnia Digigear oferuje ogromną siłę zwijania i dba o trwałe, sprawne funkcjonowanie całego mechanizmu. Nowy kabłąk Airdrive jest lżejszy niż poprzednia jego wersja, dalej jest bardzo wytrzymały, a w połączeniu z nowym ramieniem kabłąka znacznie zmniejsza ryzyko splątania podczas rzutów. Jeśli linka zapląta się na ramieniu kabłąka, po obróceniu uchwytu po prostu przesunie się ona na rolkę linki przez ramię. Hamulec ATD Type-L zapewnia równomierne i zoptymalizowane uwalnianie linki pod obciążeniem bez dużych oporów rozruchowych, zapewniając wymagane bezpieczeństwo podczas walki z dużymi okazami. Aluminiowa szpula typu Longcast ABS posiada specjalną krawędź, która zmniejsza tarcie i pozwala na dłuższe rzuty. Konstrukcja Twistbuster III rolki kabłaka jest idealnie dostosowana do plecionek: plecionka nie ulega ściskaniu podczas zwijania, co skutkuje jej mniejszym skręcaniem.
Daiwa to gigantyczna korporacja obejmująca swoim zasięgiem cały świat. Firma matka oraz główne fabryki zlokalizowane są w Japonii. Daiwa jest globalnym liderem w zakresie innowacyjności, oferty oraz wielkości ogólnej sprzedaży sprzętu wędkarskiego.
Wykorzystujemy pliki cookies
W celu prawidłowej obsługi Strony oraz do celów statystycznych, a jeżeli wyrazisz na to zgodę również w celu personalizacji reklam, remarketingu oraz retargetingu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej przeczytaj koniecznie politykę prywatności i plików cookies.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookies prosimy o kontakt.